Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Είστε πολύ γοητευτική!

Το άκουσα κι αυτό!
Μπαίνοντας σε θάλαμο να κάνω νοσηλεία μία συνοδός με χαιρετά σαν να ήμουν γνωστή της: "Γεια σου Γιάννα τι κάνεις; Ο σύζυγος, τα παιδιά; Καλά;". Της χαμογελάω και της λέω ευγενικά πως με λένε Μαρία. Με ξανακοιτάζει πιο προσεκτικά και επιμένει: "Δεν είστε η Γιάννα; Αχ! Συγγνώμη σας μπέρδεψα με την συνάδελφό σας". Η οποία συνάδελφος είναι απ' τις μόνιμες και δεν μοιάζουμε στο ελάχιστο. 
Όσο εγώ έκανα την νοσηλεία στον ασθενή της, εκείνη με κοιτούσε επίμονα: "Τώρα που σας βλέπω καλύτερα δεν μοιάζετε καθόλου με τη Γιάννα, εσείς είστε πιο γοητευτική"! Γυρνάω και της χαμογελάω και την ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση. Τελειώνω με την δουλειά μου, της χαμογελάω και την ώρα που ανοίγω την πόρτα του θαλάμου να βγω μου ξαναλέει: "Είστε πολύ γοητευτική!".

Το ότι κερδίζω τις συμπάθειες, αυτό μου βγαίνει μέρα με τη μέρα και μου αρέσει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου