Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

"Πρακτορείο Ρόίτερ"!

Σχεδόν 2 μήνες πέρασαν πια που βρίσκομαι στο νοσοκομείο. Φυσικά έχω κάνει και τις πρώτες γνωριμίες, με την έννοια πως μπορώ να βγαίνω απ' το σπίτι να πηγαίνω καμιά επίσκεψη για καφεδάκι, για βόλτα ή να πηγαίνουμε παρέα για καφέ 2-3 συναδέλφισσες.
Στην παρέα λοιπόν που έχουμε "φτιάξει" υπάρχει και μια συνάδελφος που ξέρει σχεδόν τα πάντα για την περιοχή, για οικογένειες, για γειτονιές κλπ κλπ.. Εγώ και μια άλλη συνάδελφος (απ' τις μόνιμες) έχουμε μείνει με το στόμα ανοιχτό. "Πρακτορείο Ρόιτερ βρε συ η αυτή... έχω μείνει άναυδη", μου είπε μια μέρα που έτυχε να είμαστε στην ίδια βάρδια. 
Και νόμιζα πως μόνο εγώ είχα την εντύπωση αυτή. Γενικά όμως δεν θέλω να θίγω συναδέλφισσες. Κι αυτό γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να μου φυλάει η τύχη στη γωνία. Το 'χω ραμμένο και δεν σχολιάζω τίποτε σε καμία και για καμία. Κοιτάζω να κάνω την δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ, να έχω τις επαφές που δημιουργώ με τους συνοδούς των ασθενών, στην απαιτούμενη απόσταση και με τη στοιχειώδη ευγένεια. Δεν κάνω την ξερόλα και βοηθάω όπου κι όσο μπορώ, τόσο όσο πάνε και οι γνώσεις μου βέβαια. Ακόμη για μένα η δουλειά είναι σχολείο. Κάθε μέρα και κάτι νέο θα μάθω. 
Το δε "πρακτορείο Ρόιτερ" όλα τα ξέρει και παινεύεται και ξαφνικά έχει γίνει η περιζήτητη στο νοσηλευτικό κύκλο απ' το... πουθενά! Δεν ξέρω που θα βγει όλο αυτό... Αλλά όταν δεν σε βλέπει το σπίτι σου κι όλη την ώρα που δεν έχεις βάρδια στο νοσοκομείο, είσαι μέσα στο νοσοκομείο ή τριγυρνάς από πόρτα σε πόρτα στην πόλη μέσα κι έχεις μάθει τους πάντες και τα πάντα... στο τέλος όλο αυτό μπορεί να μη σου βγει υπέρ! Πολλές φήμες άρχισαν να ακούγονται και δεν ξέρω αν το αυτί της ίδιας τις έχει ακούσει. Εκτός αν δεν ιδρώνει!
Ίσως όλα αυτά να τα κάνει για κάποιο σκοπό. Μακάρι οι υποψίες μου να βγουν λάθος κι απλά να είναι ο χαρακτήρας της τέτοιος!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου